dinsdag 24 juni 2008

Epidemie...

Wat een pech seg!!!
Zo mijn broer werd ziek, hoesten en wat vertopte neus...

De volgende dag was mijn schoonzuster ziek,
Volgende morgend stond ik op met erge keelpijn...

En ja nu ben ik echt doodziek!
Een luchtwegen infectie die ons allemaal getroffen heeft!

Jimmy mijn ma yvan raf laetitia!

Pfffff ben het zo beu!
Boven stress van nieuwe appartement moet ik nu nog zo rondlopen!

Mijn neuw is al rood van te snutten, hoesten, overal pijn!
En koud! Ik zit nu met een dikke fleece pijama!
Stel je eens voor!

En zondag moeten we op reis!

Dokter kwam langs en ja hoor, moet antibiotica nemen, siroop, neuspray, rhini san voel mij zo suf en slecht nu nog wachten op de russen! Met mijn pech zullen die wel juist op dag van reis komen!

Pfff ik kruip in mijn nestje!

Slaapwel...
Nella

Geen opmerkingen: