dinsdag 10 juni 2008

Apple Loveee

Heyy

Wow ik moet zeggen was al heel lang fan van apple!
Niet alleen voor hun geweldige designs maar vooral omdat het echte kwaliteit is!
Waar voor u geld! thats for sure!

En onvoorstelbare snelle leveringen!
Ongelooflijk!

Gisteren avond nog mijn Ipod Shuffle besteld met speciale inscriptie (antonella love of music )
Deze morgend geleverd!!

En ik moet zeggen ik ben mega happy!
Ik had al een iphone met een 8gb aan ipod geheugen, maar het is wat groot voor op fitness!

En als ik op muziek sport dan kan ik het langer volhouden! Het motiveert je voelt iedere beat in je aders kloppen geweldig gevoel is dat!

Plus de shuffle kan je vast klippen aan je kleren of bikini en ik wil echt mijn muziek op strand tijdens het bruinen! yeaahhh

Oortjes zijn niet te doen zo een scherp, zuiver geluid dat eruit komt bass is perfect!

hier een fototje!

Love that aqua blue...
Ben momenteel met paar nieuwe projecten aan het werken!
Deze nemen zoveel tijd in beslag gisteren weer tot 3u smorgens ben zooo moe!
Deze morgend gaan fitnessen heeft goed gedaan!
zal niet perfect staan deze zomer maar met zwaar trainen en verder dieten kom ik er wel! Cant't wait to show off that body hahahahaha
Geduld e...dat heb ik juist niet!!
Loveee love loveee
Nella

Geen opmerkingen: