vrijdag 13 juni 2008

Review :Oh! Sensual Hot Lips

Oh! Sensual Hot Lips


Dit Lip plumper beloofd na een tijdje gebruik 40% volume toename van je lippen!
Leuk dacht ik en dus maar snel eentje bestellen…prijs 18,50€


Wat is een lip plumper?
Het is een shiny gloss voor je lippen.
De gloss geeft je lippen niet alleen een prachtige glans maar het stimuleert tevens de bloedsomloop in je lippen waardoor je vollere, natuurlijke rode lippen krijgt.
Het wachten was erg lang 1maand om precies te zijn…
Heb aantal mails moeten sturen na mijn betaling en steeds geen reactie waarschijnlijk een kleine fout gebeurt...kan altijd e!

Natuurlijk heb ik dan een mailtje gestuurd naar een andere sale manager en die reageerden direct moet ik zeggen na een boze email.

Na ongeveer 1 weekje kreeg ik het in de bus!

Ik ben er erg blij mee.

Het geeft zo een tintelend gevoel, geur is leuk en fris , plakt niet en maakt mijn lippen echt zachter.

Van volume heb ik nog niet veel gezien omdat ik hem amper paar dagen gebruik maar je kan al een klein verschil zien.

Kortom ik heb LANG moeten wachten maar het was wel de moeite waard!

Wil je wat meer plump geven aan je lippen?
Dit zijn een aantal goede Lip plumpers

Lip Fusion 38,50€






Lip Venom prijs 18€





Zo Dat was het!
Nella

Geen opmerkingen: