zondag 15 juni 2008

Voorbereiding Lemonade Dieet

Heyy

Ik heb honger! En niet in gezonde dingen maar op vettige troep!
Frietjes heb daar echt zo een zin in...

Maar moet mij sterk houden.

Vandaag bereid ik mijn lichaam en maag voor om weer 10 dagen te vasten op de citroensap dieet dus enkel op appels leven vandaag.




Per dag 3 liter mengsel:

5 Citroenen
1 glas Ahorn Siroop
1tl cayenne pepper
en 10 glazen water

Smorgens beginnen met een flush van lauw water en zee zout drinken voor spijsvertering op gang te helpen en drainage.

S'avond een laxerende the drinken voor het slapen gaan.
Absoluut niets eten!
Dit zal ervoor zorgen dat mijn hele lichaam gereinigd word dat mijn haar glanst huid straalt en vooral dat ik 8kilo lichter zal wegen!

Beyonce vermagerde met deze detox kuur bijna 12kilo voor de fim dreamgirls!!




Mijn streefgewicht is 48-50kg
perfect voor mijn lengte.

ik ga eten missen in ieder geval...
Maar wie mooi wilt zijn moet afzien e!

Ik ga iedere dag een dag ervaring posten ivm de dieet!
Hopelijk hou ik het vol!

Alle mentale steun is welkom.


Nella

Geen opmerkingen: