maandag 9 juni 2008

Updatey

Heyy

pfff de laatste dagen voel ik mij echt suf en moe!
Opstaan juwelen maken pakjes opmaken naar de post fitness verder inpakken voor verhuis
Website updaten, digitale schilderijen afwerken promoten online..

De laatste nachten slaap ik amper 3 tot 5 uurtjes en geloof mij als ik niet genoeg geslapen heb dan ben ik een echte kreng!!

Ik word zo dweis dat is echt niet plezant voor mijn schatje die alle dagen zo zwaar werkt!
Maar hij weet dat het is nu even doorbijten daarna kan ik 3 weken relaxen met hem its going to be a hot summer! geen second ga ik van zijn zijde gaan lol

Vlug vlug vlug dat alles voorbij is dat verhuis vooral, zie er zo naar uit om in ons nieuwe appartementje te gaan wonen!

Nu nog iedereen die een handje wilt helpen verzamelen :D
Nog paar dagen deze week gaan we al achter sleutels!
Yaaahhhhhh

Vandaag was martel dag
Eerst douchke gepakt haar en lichaams verzorging opgedaan,
en dan was het tijd om op mijn beruchte weegschaal te kruipen ..

Wat blijkt er dat gewicht nog steeds zelfde is , maar mijn wijze man zei bieken ge moet u meten sieren zijn zwaarder dan vet!

Dus ik ging aan de slag met meetlint en ja hij had gelijk er was dus duidelijk af!

Nog tot de 30ste mezelf uithongeren en ik zal er wel hot uitzien tegen dan!

na vakantie ga ik opnieuw gaan dansen jaa ik mis hip hop en breakdance that's my life!

Ben een mega verrassing aan het plannen voor Jim maar shhhhhhh hij mag er echt niets ervan weten!

Bon kga weer verder doen!
Cheers

Nella

Geen opmerkingen: