dinsdag 17 juni 2008

Dag 2 Master Cleanse Diet

Heyy

Mja Veel is er niet te zeggen e!
Heb het weeral verpest!!!
Als ik kwaad ben heeel kwaad meestal na een ruzie, dan wil ik zondigen!
En dan kan zelfs de paus mij niet tegen houden!

Begon te roepen en hysterisch doen na een harde jimmy die zei hou het vol.
Maar niet alleen was ik razend ik was ook uitgehongert en niks maar ook niks kon mij tegenhouden. Na een doosje mikado te hebben verorbert wou ik perse frieten!

Ik heb misschien 10 frietjes geten toen ik misselijk werd en blij was ik toen alles eruit was.

Maar het feit dat ik het na dag 2 terwijl ik tot 19u niets geten had en het goed had volgehouden heb gezondigd maakt mij wat depri...

Een mens kan 40 dagen zonder eten!
Ik wil er 10 dagen zonder eten zijn dus vanaf morgen weer aan de slag en ik hoop echt goed te doen!

Pffff

Dat was het voor vandaag!

Slaapwel

Nella

Geen opmerkingen: