donderdag 12 juni 2008

A Shity day...

Hey

Ja zoals je in mijn titel kan lezen, Today was a shity day...
Deels door afschuwelijk en deprimeren weer en deels door mijn inmiddels obsessie geworden gevecht tegen kilotjes!

Ja iedereen kan zo een dagen hebben e...
Je weet wel ultra gevoelig, prikkelbaar, tam en depri

Denk dat mijn ogen als kannonballen eruit zien van lange uren janken als een mietje!
Ja een mietje!

Waarom? tja ik moet niet echt klagen e!
Heb een fantastische echtgenoot
Super vrienden en steun van familie...

But its a girl thing i guess
We zijn toch zo gevoelig (ale ja ikke toch)

Jimmy kwam thuis en ik vloog natuurlijk direkt in zijn armen! Wat een schat toch! hij weet mij altijd goed gezind te maken ook al zit het vandaag echt niet goed met mij...

Maar we gaan niets opgeven morgen sta ik op en zal ik dieet en sport blijven volhouden!
En vandaag? wel dat zullen we maar vergeten ;)

Nieuws? nog 18daagjes en dan zijn we foetsie!

Zon Zee en mensen waar ik van hou

Tot morgen en hopelijk een iets minder grijse bericht

Love ya
Nella

Geen opmerkingen: