maandag 16 juni 2008

Dag 1 Master Cleanse Diet

Hey

Ok dit is dag 1 van mijn citroensap kuur.
Ik ben erg gemotiveerd opgestaan moet ik zeggen!
Eerst heb ik een heerlijke douche genomen.
Wat jelly pie soap van lush gebruikt ,maakt mij altijd goed gezind :D

Had ook nog enorm veel te doen dus weinig tijd om aan voeding te denken.
Mijn 2 flessen evian genomen mijn citroenen geperst en alles gemengt zodat ik ongeveer 3 liters mengsel had.

Mijn eerste glas smaakte echt niet, ik had echt moeite om niet over te geven en begon zelfs al te kokhalzen. Afschuwelijk was dat, en werd ik enorm depri en ontmoedigd.

Moet ik dat nog de hele dag doordrinken?
Gelukkig smaakte mijn 2de glas volledig anders en was het te verdragen.

Heb vandaag in totaal 10 glazen gedronken mijn flessen zijn leeg en heb geen honger!
Wel heb ik goesting op alles wat verboden is!

zo rond 19u begint dat en dan voel ik echt een grote verleiding naar slechte junk food!
Natuurlijk heb ik ertegen gevochten!

Morgen een nieuwe dag! En hoop het even goed te doen als vandaag!
Sporten ging wel maar voelde mij enorm zwak.


Groetjes
Nella

Geen opmerkingen: