dinsdag 10 juni 2008

Italie Nederland teleurstelling...

Hey

Pfffff mja gisteren zet ik tv aan ongeduldig wachten tot de match begint!
Ja hoor spelers die op veld staan zijn niet geweldig...

Stomme trainer had cassano en del piero vroeger moeten laten spelen en totti waaar de hell was totti??? ok hij is een varken haha maar een super speler!

Nederland is een sterke ploeg ze maar italie zal hard toeslaan we zijn tenslotte champions of the world!

Alle beste voetballers uit de meeste ploegen hebben in italie gespeeld Ac milan inter milan juventus fiorentina!!! woooo e che cazzo e la verita si deve dire oh no? Waglio! haha
Ok daar begrijp je natuurlijk niets van....

Mijn broer kwam aangelopen van thuis tot hier tijdens rust van match kwaad was hij verdomme en ik ook !

We zaten hier dan te vloeken en te roepen! Frustratie last!
grrrr ben heel slecht gezind gaan slapen maar er is niets verloren wij gaan tot in de finale!

Allhoewel dat frankrijk en duitsland heel sterke tegenstanders zijn! :-(
And pleaseee dump diene nieuwe trainer!
Ok heb ik genoeg zitten zagen?

Hier een foto van Mijn azzurri!
Toen we de world cup gewonnen hebben wat een gevoel!




Ik weet nog dat we in brussel in mc donald zaten met vrienden en familie groot scherm ineens was er een ontploffing van vreugde tranen en roepen iedereen pakte mekaar vast!

GEWELDIG!

Wij zitten tijdens voetbal in italie dat ga daar feest zijn als we winnen!

Ciaooo
Nella

Geen opmerkingen: