zondag 15 juni 2008

Review Le Club Des Créateur De Beauté

CCB Paris

Al jaren ben ik klant bij Créateur de Beauté.
Niet alleen hebben ze geweldige producten en veel keuzes voor make up.
Maar hun verzending is razendsnel alles is perfect ingepakt!
Altijd een geschenk en promoties momenteel alles aan 50%.

Plus je kan oftewel online betalen, Onder rembours of zelfs 10 dagen na ontvangst met overschrijving!

De Provost haar producten zijn geweldig en gemaakt voor ieder haarsoort!
Agnes B produkten zijn super!

Dit zijn een paar van mijn lievelings produkten en degene die ik maar blijf terug kopen!
Bulle de lumière
wikkelt het gezicht in een aquarelkleurige nevel dankzij de kristalhelder of kristallen poedertextuur die het licht laat doorfilteren. De formule bevat geen talk en biedt een natuurlijk resultaat die een perzikzacht gevoel aan uw huid schenkt.
Je huid moet wel vrij van pigment vlekken zijn en mooi egaal om echt super resultaat te hebben!
Ben gek op deze blauwe fee poeder
-------------------------------------------------------
Voile de Perles
Wanneer de parels met de kwast worden gemengd, geven ze een zijig poederwaasje dat de teint doet stralen. De vederlichte Voile de Perles egaliseert de teint perfect en zorgt voor een subtiel en stralend effect.
je zou deze kopen alleen al voor de verpakking!
-------------------------------------------------------
Hydrastretch Touch
Corrigende potlood maakt alles glad en verdoezelt alles.
Is vooral leuk omdat je verschillende kleuren kan nemen met parelmoer glans!
--------------------------------------------------------------------------
Monobulle Oogschaduw
Echt geweldige oogschaduwen prachtige kleuren en meerdere effecten, givre,parelmoer,iridescent ik zou niet meer zonder kunnen!
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Duo Curl Brushing
Ontdek het Duo Curl Brushing. Verwarmd borsteltje - verkocht zonder batterijen. Curl Brushing geef u droomwimpers voor wel 10 uur !
deze set is voor mij de beste uitvinding ooit!
Geweldige mascara klontert absoluut niet!
En de mascara curl brushing is de beste ooit ik lijk wel valse wimpers te
hebben zo lang en gekruld ongelooflijk!
--------------------------------------------------------------
Gloss Coeur
yummy wat hou ik van deze gloss, heb zo veel dure merken geprobeerd
niet dat deze goedkoop is maar ben er zo blij mee die kleine glitter de geur smaak effect ben er echt gek op!
mijn lieveling kleur is cherry pulp!
hartvormide aplicator is zo zacht je wilt de hele dag door op je lippen smeren!
----------------------------------------------------------------------------------
Lolita Blush
Ben gek op deze doorzichtige licht getinte gel! het is een soort gel blush!
met of zonder make up op je gezicht maakt u altijd stralend!
ik gebruik hem veel tijdens zomer dan gebruik ik meestal nooit foundation en deze doet mijn
gezicht stralen en bezorgt u een mooie blos!
------------------------------------------------------------------------------
Lovertjesolie
Deze zonneolie is ideaal voor op het strand. Zaai de goudbruine lovertjes op uw huid en bewonder uw gloednieuwe uitstraling. Helemaal mee eens! ik gebruik hem iedere zomer ongelooflijk mijn huid glimt vol met gouden deeltjes maakt je onweerstaanbaar plus je mag in water ploffen deze wonder olie blijft op je lichaam plakken! Ik gebruik hem ook op mijn haar dan voelen ze zacht glanzend aan!
een echte aanrader!! Gemakkelijk aan te brengen door zijn spray!
En dit is niet alles je kan via een virtuele model, die je kiest naargelang je huidskleur, alle make up testen online! plus ze verkopen leuke make up accessoires zoals sponsjes, penselen,en veel meer!
Wat wil je meer?
Ga eens shoppen bij CCB Paris!
Nella

Geen opmerkingen: