zondag 1 juni 2008

Zomer in italie!

Hey




Zomer komt eraan en ik kan haast niet wachten om te vertrekken, zou nu al mijn bagage kunnen maken maar het is nog te vroeg !


Nog exact 29 dagen slapen en ik vertrek naar het zuiden,zon zee strand Viva Italia!


Ik zal goed moeten opletten al dat lekker eten en ijsjes en ik ga er niet eens van kunnen genieten! (zal zee water drinken dan word ik misselijk en honger gaat over hahahaha)

Hoor mij eens seg!


Ijsjes zijn zooo lekkerrrr en hebben alle ondenkbare smaken van ferrero rocher,nutella, bubblegum, kinder surprise mmmmm pfff ga er toch paar eten hoor! (kan daarna altijd gaan lopen)!


Hier alvast een kleine preview van de plaats waar we gaan.


Its like Paradise! Zeker eens meegaan! ;)





















Alle foto's zullen online komen dus check back soon ;)



Nella

2 opmerkingen:

blogmok zei

Toen ik net een ijsje zat op te likken achter mijn laptop, belandde ik toevallig op uw blog. Ik ben er nog eentje gaan halen. Ik weet niet of ik nu kwaad moet zijn of u moet bedanken. Mijn ijsje was in ieder geval lekker, maar niet zo lekker als de Italiaanse ijsjes....

Nella zei

hahaha geweldig!
Sorry voor de goesting! Maar ben wel blij dat het gesmaakt heeft lol