vrijdag 13 juni 2008

Victoria's Secret

Summer Shopping!
I love that!

Je kent dat op een rustige avond ga je naast je lover zitten in de zetel,
Je haalt je liefste blikje naar boven wappert met je wimpers leg je hand op zijn been heel zacht en dan toon je hem een lijstje...
(pas op in sommige gevallen kan hij nee zeggen)
Doe dan Dit!
Ga naast je lief gaan zitten op een moment dat hij een van zijn favoriete programma zit te kijken. Je kruipt lekker tegen hem aan en zegt: schat, weet je wat leuk zou zijn?
Een vriendje voor (naam van u diertje)! Vervolgens ga je kirrend verder over zijn hoge schattigheidsfactor en dat hij eigenlijk een vriendje zou moeten krijgen.
Jouw Lover denkt: oh nee he, dat mens is gek!
En begint hem al behoorlijk te knijpen.
Een paar dagen later kom je er terloops weer op terug, je hebt zelfs al een naam bedacht voor jullie nieuwe hondje!
Gelukzalig lachend ga je verder over hoe ze misschien wel verliefd op elkaar zouden kunnen worden en ja zelfs babietjes gaan maken!
Je Lover begint steeds zenuwachtiger en beroerder te worden, maar je slaat nog niet toe!
Nee nee, je laat hem nog even sudderen muawhaha!
De volgende dag laat je hem allerlei foto's zien van potentiele nieuwe hondjes en kirt dat ze samen toch zulke mooie kindjes zouden krijgen, die jullie dan wel zouden moeten houden !
Je Lover denkt roept gefrustreed NEEEE!
Dit is het moment om toe te slaan!
Knipper met je ogen en zegt:
maar schatje... waarbij je wat pruilt met je onderlip. (blijf subtiel).
Dan loop je verslagen weg en laat hem zien hoe afschuwelijk teleurgesteld je bent.
De volgende dag sleep je hem mee naar de stad of voor de pc bij webwinkel (je bent nog steeds diep ongelukkig en je zorgt ervoor dat hij daar ook onder lijd, nogmaals blijf subtiel) en terwijl je langs de winkel
loopt roep je:
oh kijk, Dit wil ik!
Hij draait met zijn ogen en denkt dat je nu echt je verstand hebt verloren.
Jij pakt blij zijn handen vast en zegt:
schat, als ik dit mag zal ik nooit meer zeuren om een hondje (een leugen maar daar komt hij later vast wel achter) je lover moet wel heel koud zijn als hij nu niet zwicht.
Et voila, succes gegarandeerd
en nu om verder te gaan met mijn verhaaltje...
Op dat lijstje staat er een titel

Wat heb ik nodig voor deze zomer:
Hij geeft u een blik van ( hoe kan je in godsname voor 2 weekjes op vakantie zo veel nodig hebben?)

Wel dan zeg ik het is niet omdat jij genoeg hebt aan paar shorten dat ik daar ook genoegen moet mee hebben...Plus mannen lijken te vergeten dat zijn in hun bloot boven lichaam kunnen paraderen wij niet!lol

Dan zeg ik maar schatje ik maak mij mooi voor jou ;)
Natuurlijk smelt hij altijd en dit is het resultaat!
Vandaag even langs Victoria's Secret webshop gegaan en werd verliefd op dit!
En ja hoor ik heb ze gekocht...nu nog totaal bedrag aan mijn lover vertellen...

Bikini




Golden shoes



Cover up beach wear:





Body Rush

Body Glimmer swirl cream
met de meeste onweerstaanbare zoete geurtjes en maakt je huis mooi glanzend!




Ja hoor vandaag heb ik flink wat geld uitgegeven!
Maar het is het waard lol
Women are soooo Evil mwhuahahahaha
Nella

Geen opmerkingen: