vrijdag 13 juni 2008

Friday Good Day?

Heyyy


Today is Friday!
Denk wel mijn favoriete week dag!

Heb vandaag denk ik bergen verzet!

Om 7u opgestaan verder inpakken, gel nagels bijgewerkt mijn hondje gewassen ( drogen ging niet echt hahaha) hij is echt bang van een haardroger!


Dan heb ik nog de hele keuken opnieuw opgekuisd! Het moet perfect zijn e!
Kleren gewassen, strijk gedaan en nu zit ik hier voor pc!

Ja moet nog het een en ander afwerken en mijn instructies opmaken voor mijn lieve schoonmoeder!


Kenzo mag bij hun logeren terwijl wij in italie zitten!
Wat ga ik dat stoute hondje missen! Zijn hyperactieve gedrag heeft mij paar kilo's gekost!
Dankjewel Kenzo

Ik maak mij gewoon een beetje zorg voor mijn lieve kat Yoshi!


Hij gaat wel alle dagen bezok krijgen van mijn schoonouders eten ect maar hij is echt enorm gehecht aan mij!

Als ik nog maar naar wc moet begint hij te janken...soms echt irritant! lol

Vanavond heb ik besloten van eens te zondigen! Ik mag toch ook aventoe iets hebben e!
Dus lekker pizza hut bestelling plaatsen straks en een leuke filmke huren!
Zal waarschijnlijk weer mijn goesting zijn en ik weet al welke!


The Golden Compas


Heb onlangs de boeken besteld het is een trilogie kan echt niet wachten!


hier paar afbeeldingen uit de film! Die je zeker moet gezien hebben!
Spectaculaire special effects en gewoonweg magisch en enchanting verhaal!









Enjoy your friday!

Nella

Geen opmerkingen: