woensdag 11 juni 2008

Moeizaam...

Heyy

Deze morgend opgestaan Was heel goed gezind wat niet vaak voorvalt smorgens lol goed gek staan doen met jimmy, ja we hebben dat heel vaak mekaar pesten beetje vechten haha lachen en crazy doen! Genieten van ieder moment!

Buren zullen blij zijn nu we weg gaan hahaha!
Verhuis wordt volgende week afgerond zie er enorm naar uit! Ook al hou ik enorm van dit appartementje hele leuke momenten die ik nooit zal vergeten...

Vandaag ging het goed op fitness goed afgezien van de warmte...ja iemand vertelde mij als je graag wilt dat je armen goed vermageren zorg ervoor dat je met lange mouwen traint dan zweten u armen meer!

En daar zat ik dan pfff ik haat zweet!
Maar ja tis voor goede doel!

Alle PT bestellingen zijn weg naar hun nieuwe huisjes over de hele wereld...
Nu nog paar schilderijtjes afwerken en kan ik eindelijk dat stom computer paar dagen vergeten.

hoewel ik 3 weken naar italie ga, ga ik het hier allemaal missen mijn schatjes kenzo en yoshi mijn vrienden, fitness, ons nieuw appartementje natuurlijk!

en nog goed nieuws 2 kilo eraf yeaahhh eindelijk pfff
maar zowiezo ben ik heel slecht bezig!

Ik sta op ontbijt is een glas lauwe water met citroen (yummy)!
Middag na fitness eet ik een vierde van een bruine picolo met beetje tonijn en om 16u nog een vierde met tonijn ...is niet gezond i know maar ik schakel naar 1 appel per dag vanaf morgen!

1 appeltje verdeelt in 8 stukken zo kan ik een stukje per 2u eten!
Hopelijk blijft mijn metabolisme goed geven!

En nu ga ik verder doen muziekje op dansen en kuisen hahaha

Ciaooooo

1 opmerking:

blogmok zei

Bedankt voor uw boeiende reactie op mijn blogje. Tof dat er af en toe toch nog iemand reageert...Dus ik zal ook eens reageren op uw mooie blog: Ik denk niet dat je meer afvalt door meer te zweten. Je verliest zo voornamelijk vocht en als je drinkt, vul je dat gewoon terug aan.

Hopelijk herpakt Italië zich morgen tegen Roemenië, want het zou doodjammer zijn als ze niet zouden doorgaan...De coach mag voor mijn part ook ontslagen worden. Het wordt tijd dat er wat verjonging in die ploeg komt. Del Piero kan het misschien nog wel, maar bij sommige andere oudere spelers, stel ik mij toch vragen.