zaterdag 2 augustus 2008

After Summer Vacation

Heyyy Guys


Wow its been ages ago since i posted something here lol


Ben al een tijdje terug uit vakantie, eindelijk wat tijd gevonden om wat te bloggen...

Ja hoor mijn vakantie was geweldig!

Goed gegeten, lots of fun, bezichtigen, Boat trips and ice cream!!!
Yeah een kleine 3 kilo's ben ik aangekomen!Leuk!

Soit, Op vakantie ga je niet diƫten e...


het was er echt super warm tot 45 graden soms was het echt niet te houden!

Op strand was het super, water was warm en klaar je kon er alles doorzien, de visjes en prachtige schelpen!

Ja jim heeft zelfs een poging gedaan om mij te leren snorkelen,
het ging goed tot ik zee water binnen kreeg en ik bijna stikte voor al dat volk,
ik probeerde dan subtiel te hoesten en mijn haar achteruit te leggen (ze hingen voor mijn ogen in natte slierten!) Ik stikte bijna mijn ogen waren rood haha als ik er nu aan denk moet ik er spontaan mee lachen!


Dan moesten raf en jim aan een grot gaan snorkelen en ik en laetitia moesten natuurlijk mee om pedalo bij hun te houden!

Zee was zo wild dat we in die grot gesleurd werden, laetitia pakte mijn haar en trok er zo hard als ze kon uit schrik dat ik met mijn hoofd tegen de rots zou botsen, natuurlijk bedoelde ze dat goed ze had geen hoog voor het feit dat ze bijna mijn nek brak!


lol Wat een schatje e ...


Zoals ik zei het was geweldig, het volk is daar zo vriendelijk familiaal behulpzaam!
Eten was enkel uit natuurlijke verse producten gemaakt!


Ik genoot ervan om overal af te bieden en al die markten en shops die tot in de late uurtjes open bleven!

Vieste is echt prachtig!

Buiten dat was ik ook gelukkig om mijn familie terug te zien al mijn neven en nichten tantes wat zijn ze geweldig!


hier een paar foto's enjoy!









Food










Wish i could go back!! *sight*


En nu ga ik dieten lol



Cheers
Nella

Geen opmerkingen: