vrijdag 8 augustus 2008

Ziekjes

Hey Guys

Pff ja twas te peizen e ik ben dus goe ziek!
Ik haat verkoudheid!

Dat komt dus door fitness ,gisteren heb ik 30min op rotex zitten geven!
Ik heb natuurlijk goed zitten zweten en ja Airco en rot weer hebben verder hun werk gedaan! resultaat zware hoest keelpijn en verstopte neus!

Nu zit ik hier goe, met rode neus om de 2 minuten niezen (mijn hond gaat nog een attack krijgen vant verschieten lol) en dat is nog niet alles, dit weekend moeten de Summer Fruity shakes af! :( ik ga ze nooit op tijd afwerken!

Plus moet ik Schilderij Calypso afwerken voor mijn art account moet dringend updaten met nieuwe creaties :D

BTW ik hoop dat jullie allemaal de petities hebben getekend! Zo veel werk is dat toch niet e!

*atchoumpfff* ja, weer zitten niezen...

Help kan niemand mij genezende krachten op afstand zenden? ja jij daar? waar wacht je op cmon do your thing baby!

Achh het werkt niet zal maar nog een dafalgan inslikken en dat vieze siroop nemen brrrr

Ok vandaag heb ik live action matrix combat gezien!

Zal eens uitleggen!

Mijn hond Kenzo (hij valt mijn kat yoshi voortdurend aan!)
Was weer in een pesterige mood en begon te bijten aan yoshi zijn oren.

Yoshi die tot nu toe heel diplomatisch gereageerd heeft was nu duidelijk zijn geduld kwijt!
Ja hoor dit had ik nog nooit gezien!

Hij geef kenzo een kap met zijn voorste poot kenzo vloog( letterlijk en figuurlijk) 1meter van de grond tegen de ruit!

Wat een luide knal!
effe gordijn checken en ruit (alles in orde)

Kenzo ligt nu braaf in de zetel oortjes achteruit en letten dat yoshi niet de dicht in zijn buurt komt. De schijter!

Yoshi ligt lui op vensterbank genieten van zijn lang verlangde rust!

hahaha wat zijn ze toch grappig die dieren!
Love them!

Big kisses
Nella

ps: ale probeer het nog eens * helende krachten* shit ik geef het op you suck guys!!

Geen opmerkingen: