maandag 11 augustus 2008

Nog steeds ziek...

Hey Iedereen

Ja bent dus nog steeds ziek.
Verkhoudheid, Hoofdpijn misselijkheid een beetje van alles tegelijk.

Neem nu al 2 dagen medicatie en verkoudheid word beter maar mijn buik maag ligt overhoop en moet dus iedere nacht overgeven.

Dacht eerst zou ik nu zwanger zijn?
Test gedaan en was spijtig genoeg negatief maar ik vertrouw het niet zo goed!

Nog 1 weekje wachten als misselijkheid blijft ga ik bij Gynecoloog.
Ik ben tenslotte met de pil gestopt.

Het is best wel grappig, mijn moeder kreeg mij terwijl ze de pil nog nam.
Na 2 predictor testen die allebei negatief waren begon ze zwaar te vermageren.

Toen ze bij dokter ging (zij was ongesteld gedurende 4 maanden van zwangerschap)
kreeg ze te horen dat ze zwanger was.

Soms als het moet komen zelfs met de pil,condoom ect dan komt het!

*vingerskruisen* ik hoop echt een leuke antwoord te krijgen :D

Ik vrees dat ik deze week niet zal kunnen gaan sporten voel mij altijd zo moe...
En als ik ga slapen word ik misselijk en moet ik eruit.

Ik begrijp er niets van!

Nella

Geen opmerkingen: