zaterdag 30 augustus 2008

Big Fight

Against Food!
Iedere dag voelt het als een gevecht!
Zou ik het eten? nee toch niet...of toch wel een klein stukje zal geen kwaad doen niet?

nochtans ik eet echt heel weinig op een dag niets tussendoor gewoon ontbijt en 1 warme maaltijd dat is echt alles!
ik zou normaal gezien al super mager moeten zijn!

Na 2 dagen niets eten heeft de verse lasagna gisteren echt gesmaakt!
Maar nu gaan we weer vasten!

Is het gezond? pff waarschijnlijk niet, maar wat kan je gezond noemen tegenwoordig?

Ik vond een oude jeans van mij paar dagen geleden in mijn kast, toen ik het zag was ik echt versteld!

Ik was zooo mager!
Ik kon alles eten ik bleef mager, ik droeg dit jeans de laatste keer paar maanden voor onze trouw ik was dus 19.

Ik woog toen 52kilo
nu weeg ik er 64kilo *cry*


Mijn doel is er tegen nieuwjaar er weer in te passen! 12kilo dus!
Het probleem bij mij is dat door wat gezondheids problemen mijn metabolisme volledig omzeep is! dus ik moet 2x zo hard eraan werken dan een andere persoon.

had lekkere ijs gemaakt die ligt nu in de gootsteen te smelten ik ben resoluut en vastbesloten om het goed te doen!

And i will be skinny again mwhahahahaha lol
Een personal trainer zou denk ik de oplossing kunnen zijn om mijn alle dagen naar fitness te sleuren!
Ik wou dat jimmy op dat gebied een tiran was dan zou ik nu al veel vermagerd zijn lol
Personal Trainers zijn afschuwelijk duur!

Jij daar? ben je een tiran op gebied van sport? kan je mijn puss in the boots blik weerstaan en mij alle dagen 1u30 laten door trainen?? En is het aan een deftelijke prijs?
Help mij dan hahaha!

Buiten dat gisteren leuke avond gehad met vrienden, singstar gespeeld tot 2u smorgens hopelijk gaan de buren ons nu niet haten lol we waren niet bepaald euhm goed lol

Groetjes
Nella

Geen opmerkingen: