woensdag 20 augustus 2008

Ik leef nog...

Is een paar dagen geleden nu dat ik nog iets gepost heb.

Heb echt een heftige periode gehad ziek, moe,zwak zenuwen en stress.

Als je te veel hoopt en verwacht dan ben je altijd teleurgesteld, dat wist ik natuurlijk al lang maar toch is het sterken dan mezelf.

Met hoop geraak je immers altijd verder.
Wat zou een mens zonder hoop zijn? ;-)

Zo ik ga mij dus herpakken en er weer invliegen, er staan uitzonderlijke dingens te gebeuren met ons toekomst iets dat nog niet 100% vast staat maar meer hierover als ik het er zeker van ben!

Ik heb vandaag test laten uitvoeren door dokter ivm zwangerschap en was dus negatief...
nu maak ik mij natuurlijk zorgen want al die symptomen heb ik 4 jaar geleden ook gehad, toen ik bij dokter was met gedacht dat ik misschien zwanger was kreeg ik te horen dat ik een microadenoom had in de hypofyse.

Ik hoop echt geen slecht nieuw te krijgen morgen bij dokter bezoek!
Ik ga dat geen 2de keer aankunnen!

Nu dat ik gelukkig ben met mijn schatje wil ik geen gezondheidsproblemen krijgen!

Maar ik ga er niet meer aan denken, positief blijven is beste medicatie ter wereld zeggen ze!

Sporten zal er niet inzitten, en eten kan ik amper mijn maag is gevuld met zenuwen en nervositeit, ik krijg niets binnen zonder over te geven!

Veel rusten en alles op een rijtje zetten is de boodschap

Hopelijk tot snel

Nella

Geen opmerkingen: