zondag 3 augustus 2008

Digital Art

Hey

Ik was vandaag mijn hele Blog aan het bekijken toen mij opviel dat ik hier nog geen enkele van mijn Digitale schilderijen gepost heb!
Dit is een schande lol

Meeste van die schilderijen nemen 30 tot 80 uren in beslag!
Wel gespreid over weken en maanden soms een jaar...hangt af of ik wel de tijd heb of inspiratie en wil!

Mijn Gereedschappen zijn Adobe Ps CS3 Painter x en Tablet.

Meestal zijn mijn werkjes geïnspireerd of Sci-fi, gotiek, fantasie en mythologie.
Soms zijn er ook macaber en horror werkjes tussen maar altijd zoals de Gorgoon waar ik nu aan werk Medusa met een oogverblindend schoonheid want schoonheid kan ook heel gevaarlijk zijn.

Momenteel werk ik ook aan een schilder project De 7 Deugden en 7 doodzondes
Dit zal wel paar jaartjes in beslag nemen natuurlijk!

ik hoop Lust volgende maand af te werken.


Absintha

Dit drankje heeft mij altijd geïntrigeerd.
Meerdere grote artiesten en poëten noemden dit drankje hun inspiratie bron de groene fee was hun muze, namen zoals Charles Baudelaire, Guy de Maupassant, Édouard Manet, Oscar Wilde en Paul Verlaine.





Red Hair Mermaid

Je zal zeemeerminnen heel vaak in mijn werkjes aantreffen ik vind deze mythische wezens zo fascinerend en magisch.
Als je graag de evolutie van schilderij bekijkt kan je deze hier bekijken.




Dead Portret

Wat macaber werkje maar heel belangrijk voor mij...sommige mensen lijken wel gelukkig, sereen maar enkel op foto op een portret zie je zijn ware persoonlijkheid, lachen zijn ogen mee? of staren ze leeg en doods naar jou?


Je kan al mijn andere werkjes in mijn art galerij op deviant art.

DeviantArt Antonella


Ciao

Nella





Geen opmerkingen: