maandag 4 augustus 2008

Morning Ritual

Je huid goed verzorgen is een must om ze gezond te houden!

Soms denk ik dat ik er te veel aandoe!
Dagcreme, nachtcreme, reiniging, bamboo water reiniging, oog creme lip creme ...

Ja ik doe zo fucking hard mijn best en toch is ze nog niet zoals het moet!
Door een bepaalde medicatie die ik moet nemen krijg ik vaak puisten!
Ja puisten wat haat ik ze!

Natuurlijk raak je gefrustreerd ik geef zo veel geld uit aan verzorgings producten heb al van alles geprobeerd.
Tot nu toe ben ik erg blij met die van Sisley (die veel te duur naar mijn zin zijn)
En de super lekkere lijn van Kenzoki!

Deze producten raad ik echt aan iedereen aan! ze ruiken heerlijk!
Vooral de Bamboo Leaf lijn en De lotus lijn.

Mijn ritueel:

Zo bereid je je gezicht voor;

Eerst was ik mijn gelaat met de chilly foaming gel
Dan reinig ik mijn gelaat met Smooth Bamboo water
Dan geef ik mijn gezicht een energy masker ook van Bamboo Kenzoki
Dan doe ik de face phenomenen op die echt heerlijk aanvoelt.
En dan creme with a zing
En als nachtcreme gebruik ik The Nightwatcher van Kenzoki

Je kan de hele lijn kopen bij parfumerie .

Je hebt ook de Ginger lijn,Rijst en Witte Lotus All Fantastic!

Go and wash your pretty face lol
Cheers
Nella

Geen opmerkingen: