zondag 15 februari 2009

Shitty day...

Sunday is almost always a shitty day for me!

Vandaag ondanks dat ik pas om 6u in bed lag was ik al om 10u smorgens wakker.
Zitten kuissen, stofzuigen afwas en all that shit...

Heb mij daarna een gezonde ontbijt gemaakt en dan een grote kuis gedaan op mijn pc.
Hij ging echt super traag de laatste weken en heb er eindelijk Paint shop pro eraf gesmeten!
Dit is het programma waarmee ik heb leren schilderen op pc! So yes het wat pijn om het weg te doen sinds ik cd van psp x kwijt ben en die dus nooit meer zal kunnen installeren.

Heb vandaag ook wat zitten rond kijken op ellis island en Family search.
Heb gezocht naar mijn voorouders en ben tot in 1700 kunnen geraken aan de kant van mijn mams. Deze was van Potenza in italie en was een gerenomeerde zeelui, in frankrijk kwam hij de vrouw van zijn dromen en bracht hij ze mee naar italie. Dus eigenlijk heb ik wat franse bloed! hehe

Mijn opa de vader van mijn ma is in New York geboren, de tijd waar het ellis island was.
Het is echt leuk om eens te doen en ben blij dat ik de kant van mijn vader wat beter heb kunnen onderzoeken.

allhoewel dat zijn familie wel erg moeilijk is om bv huwelijks papieren en overlijdens aktes van te vinden...ik weet wel dat ze immigreerden voor de mijnen hier in Belgie...

het was dus een hele rustige dag, ik zit hier nu met tasje koffie en heerlijk verse ginger cookies die net uit de over komen! Yum

Kusjes
Nells

Geen opmerkingen: