donderdag 12 februari 2009

Kalender enzo...

Heyy iedereen

Ik weet het heb mijn sweet blog een beetje verwaarloosd...*shame on me*
Ja ik ben wat ziek geweest en dan weer niet...nu weer
We zullen zien wat ervan komt lol

Buiten dit alles is ok
Onze mooie auto is verkocht :( die ga ik vreselijk missen!!!)
We hebben nu deze gekocht, is natuurlijk prachtige auto maar ik was echt mega blij met de jeep.


Ik ben momenteel met duizende dingens tegelijk bezig!
Zo ben ik erg chaotisch alles tegelijk, rommel maken en ja meestal verlies ik iets dan.

Ik heb het schrijven weer opgepikt en heb nu derde hoofdstuk af!
Ja dit word een dik boek vrees ik!
Zodra ik begin te schrijven krijg ik een waterval van ideeen en inspiratie!

Het word nog spannend! Het enige probleem is dat ik zoveeeeel schrijf fouten maak!!
Maar daar heb ik mijn schoonmoeder voor e :D ze wilt met plezier mijn manuscript lezen en corrigeren waar het nodig is :D
Tja ik spreek italiaans, frans, engels en nederlands.
Mijn moedertaal is frans dus is niet zo simpel om alles foutloos te schrijven.
Mijn proloog is al goed, die is door mijn schatje gekeurd geweest lol.

Buiten dit ik ben ook bezig aan een nieuwe art kalender
Deze zal de 12 sterrenbeelden voorstellen voor ieder maand.
hier al een kleine preview

Aquarius



Pisces


Aries


De magneetjes die ik voor mijn lieve schoonzus moest maken zijn ook af!
hier zijn ze( katrientje hopelijk vind je ze mooi :D



Geen opmerkingen: