zaterdag 14 februari 2009

Goodmorning sunshine...

Het zonneke schijnt door de jaloezieen in onze appartement.
Het is super koud buiten maar hier binnen staat verwarming wel op 25°!!
Jimmy vind het te warm lol ik heb het altijd koud!

Is ook logisch ben ziek en voel mij erg verzwakt...
Hopelijk gaat mijn imuunsysteem wat sterker worden want het begint serieus tegen te steken!

Mijn schatje moet vanavond werken :( maar mijn broer en zijn zotte vriendin komen langs straks! Zal iets lekkers koken en dan samen tekken 5 spelen en filmke zien.

Moet ook mijn nagels bewerken!
Gisteren mijn bestelling uit hong kong aangekomen!
Alles was perfect in orde! Duizende kleuren glitter poeders, nail art stickers en nieuwe neon gels!

Kan niet wachten om alles uit te proberen straks :D

Kisss
Nells

1 opmerking:

Anna zei

Mercikes voor uw comments! :)
I wanna see everything you've got!!! Ik zen curieus!!!
Oh and Happy Valentine's Day!!!
LOVE YA!!!
xxx