dinsdag 17 februari 2009

Monday Morning

Monday...
Normaal gaat mijn weekend altijd te rap voorbij, zo snel als een licht flits...

Ik moet zeggen dat dit weekend zo lang geduurt heeft.
Ieder minuut leek wel een uur.

Voel mij niet zo goed en maak mij beetje zorgen, en waarschijnlijk voor niets.

Ik heb straks afspraak in het ziekenhuis voor mijn longen.
Ik ben te vaak ziek geweest de laatste maanden en ik heb verschrikkelijk pîjn aan mijn borstkas, alsof er iemand de hele tijd tegen duwt, als ik mijn brostkas aanrak voelt het alsof ik een reuze blauwe plek heb.

Zodra ik opsta heb ik moeite met ademen en ik vraag mij echt af wat er met mij scheelt.
Ik ben verschrikkelijk moe altijd...de hele dag door!

Ik zou beter een paar dagen in het ziekenhuis blijven voor een volledige check up.
Ik weet wel dat er iets mis is maar wat?

Ik probeer niet veel aan die onderzoeken te denken straks, ik zie die domme naalden weer voorbij flitsen in mijn gedachten. (Don't be a chicken nells...)

Ik heb niet veel zitten schrijven de laatste dagen dus ga ik nu johan strauss opzetten (geeft mij altijd inspiraties) een tasje earl gray met honing en eraan beginnen.

Wish me good luck voor straks!!

Nells

Geen opmerkingen: