vrijdag 13 februari 2009

Kenzo Bubble Time!

Hey guys

Wel gisteren avond hebben we onze lieve schat in bad gedaan!
Het was hoogtijd!

Hij heeft het niet zo graag moet ik zeggen vooral omdat hij bang is van de sproeier en haardroger lol. Zo we hebben hopen bubble gemaakt zij zijn speciale shiny black fur shampoo.

Jimmy hield hem vast terwijl ik hem aan het wassen was.
Water was redelijk warm en we hadden tijdje op voorhand verwarming in badkamer op 5 gezet waardoor het echt super warm was. Maar kenzo is een echte koud kieken en hij stond de hele tijd te bibberen!!


Is hij niet schattig lol

Na de bubbles hebben we een speciale parfum aagebracht op zijn vochtge vacht
Cake on Monday en Blueberry muffin!
Hij ruikt super lekker nu!
Eventjes met haardroger en voila!
Kenzo is nu klaar om te gaan feesten! hahaha
Fresh&Clean
Na kenzo zijn badje heb ik voor jim een bubbly bad klaag gelegd met heerlijke badzout en andere bad spulletjes.
Ik heb mij bij hem in de badkamer gezet en wat lectuur vorgelezen voor de ontspanning.
Achteraf hebben we lekker steak pepperroomsaus met een gezonde slaatje en minder gezonde frietjes verorbert.
Leuke griezelfilmpje gezien en dan gaan slapen!
Gezellig!!!
Nu ga ik aan mijn ontbijt beginnen en wat op http://www.anthropologie.com/ gaan surfen!
Kisssssss
Nella

Geen opmerkingen: