vrijdag 13 februari 2009

Au Clair de la lune...

Mon Ami Pierot
Prete moi ta plume
Pour ecrire un mot...
This was my lullaby!

Mijn mams zong dit slaapliedje voor mij als ik kleintjes was.
Vandaag was ik echt in een jeugdsentiment mood.
Wat foto's bekeken en filmpjes op youtube van tekenfilms die ik als kind zo graag had!


Je weet wel Rainbow Bride, Care Bears, BCBG, Candy Candy, Saint Seiya and so much more!
Ik mis die zorgeloze tijd, uren spelen met mijn nicht haar kamer, ze had een hele ingerichte keuken lol met play doh!! Fun Fun Fun


Oh wel nu ben ik ouder maar nog steeds een kind in mijn hart!
Jeezes ik verdien geld met kleien! wie had dat gedacht hahahaha (met play doh spelen was dan toch nuttig geweest!)

Vandaag nog wat liggen schilderen en ik liet mij dus inspireren door Pierot
Ik vind het een prachtige clown maar dat na niet weg dat ik ervoor bang was.

Dus dit is mijn eigen interpretatie van Pierot With a Dark side!


Nu ga ik eten heb lekkere carpaccio van zalm gemaakt, dan tomaat garnaal en op jim request heb ik lekkere fish sticks in over klaargemaakt met een slaatje en lekkere aardappel sla met mayo, peterselie, ajuin citroen mmmm lekker rood wijntje erbij!

Oh juist! Ik heb jim achter Tekken 5 gestuurd voor op de playstation!
Dat word super leuk straks tegen elkaar vechten hahaha dat is pas valentijn e!
No romantic shit this year!

Kusjes
Nella

Geen opmerkingen: