zaterdag 13 september 2008

FlufferNutter




Yeahhh i got my Fluff!

Wat is dat denk je nu?

Fluff is marshmallow pasta mmm heel bekend in amerika en al lang ben ik daar op zoek geweest!!!

Gisteren kwam mijn nicht op bezoek...en wat had ze mee?
Ne lekkere pot Fluff en Peanut Butter!!!




Nu kan ik eindelijk een fluffer nutter proeven!!

Heerlijk brood met pinda kaas en fluff!!!


mmmmm




Ik ben al verslaafd aan peanut butter en blueberry jam sandwich wat gaat dat nu zijn?
Ik ga er vandaag zo veel eten dat ik ziek word en het nooit meer hoef te eten lol


Nu ben ik nog op zoek naar andere typische amaerikaanse snacks zoals hostess cupcakes, Ding Dongs en vooral Lucky Charms!

Heb al enkele goede vrienden vanop Deviant uit amerika waarmee ik nu vaak Belgische snacks en chocolade ga traden voor enkele typische lekkernijen uit usa! :D
Dat is het leuke aan deviant art!
Doet mij er juist aan denken dat video met al mijn digitale werken nu online is op youtube!



Geen opmerkingen: