dinsdag 27 mei 2008

Summer Mood

Wat een nacht, heb amper geslapen en voel mij echt niet goed.
De laatste dagen heb ik het echt heel slecht gedaan met mijn dieet!

Vrijdag was huwelijk van Dave&Katrien goed geten natuurlijk, Zaterdag hebben we frieten besteld aiiiii, zondag was het barbecue en gisteren heb ik weer gezondigd! Chinees!!!

Heeeeel slecht dus!
Maar heb ervan genoten er zijn wel 2 kilotjes bij f*ck.

Vandaag start ik weer met citroensapkuur. (ik wil passen in mijn nieuwe swimwear!)
3 liter mengsel per dag, 3 citroenen,5 soeplepels Ahornsiroop en snuifje cayennepepper.
10 dagen geen eten! Het is een Detox kuur!
Ik hoop echt dat het mij nu lukt Bikini seizoen komt eraan en ik wil er goed uitzien lol

Ik ga het in ieder geval langer dan de toegelaten periode doen kan mij niets schelen van wat er kan gebeuren! I want my sexy body back :'(

Paar Goodies die ik gekocht heb voor italie!

Be Delicious van DKNY voor mij de beste zomer parfum!
ruikt heerlijk fris naar appeltjes!







Sun van Jil sanders is de perfecte beach parfum!


Je kan deze gebruiken ook als je gaat zonnebaden het laat geen vlekken na en blijf je zonnig ruiken! Hou je van natuurlijke frisse en zachte geuren? dan moet je deze zeker hebben !






















De beste verzorging voor je haar is natuurlijk deze gamma van kérastase!
Mijn haar is heel snel droog en zoutwater en zon (45°) zal geen goed aandoen!






















Super mooie bikini ( nog meer gaan halen)




Moet nog heel veel halen voor deze zomer hopelijk vind ik hiervoor tijd!

Kusjes
Nella

1 opmerking:

The mobile store zei

best wish to you.....keep bloging.